مراحل مختلف انجام امور تسویه حساب
9 دی 1395
ارسال شده توسط مدیر سایت
268 بازدید
[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=”]
[av_slideshow size=’featured’ animation=’slide’ autoplay=’false’ interval=’5′ control_layout=”]
[av_slide slide_type=’image’ id=’528′ video=” mobile_image=” video_ratio=” title=” link_apply=” link=’lightbox’ link_target=”][/av_slide]
[/av_slideshow]
[av_textblock size=” font_color=” color=”]
کلیه دانشجویان محترم پس از برگزاری جلسه دفاع موظف می باشند حداکثر طی مدت 3 ماه نسبت به انجام امور زیر اقدام نمایند:
1- دریافت فرم اصلاحات از اداره آموزش دانشکده و مراجعه به اساتید محترم هیات داوران جهت امضاء و تایید فرم مذکور
2- تنظیم و تهیه دو نسخه پایان نامه / رساله طبق آئین نامه دانشگاه تهران ( قابل مشاهده در وب سایت دانشکده)
3- مراجعه به امور دانشجویی دانشکده ( آقای عربشاهی) جهت تسویه حساب امور مربوطه
4- مراجعه به حسابداری دانشکده و تسویه حساب و دریافت کارنامه مالی
5- مراجعه به کتابخانه دانشکده و انجام امور مربوطه( تحویل یک نسخه پایان نامه/ رساله و CD)و تسویه حساب
6- مراجعه به کتابخانه مرکزی دانشگاه و انجام امور مربوطه( تحویل CD ) و تسویه حساب
7- مراجعه به بخش انفورماتیک دانشکده و تسویه حساب
8- مراجعه به صندوق باقر العلوم و تسویه حساب ( در صورت دریافت وام از صندوق مذکور)
9- مراجعه به مسئول پژوهشی دانشکده و تسویه حساب
10- مراجعه به مسئول آموزش دانشکده و تحویل یک نسخه پایان نامه و CD
معاونت آموزشی و پژوهشی دانشکده مطالعات جهان
عمومی | |
17/1/1395 | |
روابط عمومی و بین الملل |
[/av_textblock]
[/av_one_full]
دیدگاهتان را بنویسید