جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • دانشجویان
    • آموزش
    • امور دانشجویی و فرهنگی
    • بین‌ الملل
    • پژوهش
    • کتابخانه
    • مرکز فناوری اطلاعات
  • اساتید
    • آموزش
    • امور فرهنگی
    • بین الملل
    • پژوهش
    • کتابخانه
    • مرکز فناوری اطلاعات
  • اخبار
    • اخبار دانشکده
    • دوشنبه‌های پژوهش
    • دوشنبه های ژاپن شناسی
    • خبرنامه
  • اطلاعیه
    • اطلاعیه های دانشکده
    • آموزش
  • گروه های آموزشی
    • مطالعات غرب آسیا و آفریقا
    • مطالعات جنوب و شرق آسيا و اقيانوسيه
    • مطالعات اروپا
    • مطالعات آمریکا
    • مطالعات ایران و جهان
  • درباره دانشکده
    • تاریخچه دانشکده
    • ریاست
    • معاونت ها
    • اعضای هیئت علمی
      • اعضای پیوسته گروه های آموزشی
      • اعضای وابسته گروه های آموزشی
    • کارکنان
    • تفاهمنامه‌ها
    • تماس با ما
 
  • fws@ut.ac.ir
  • اطلاعیه‌های آموزش
  • اخبار
  • تماس با ما
دانشکده مطالعات جهان
  • صفحه اصلی
  • دانشجویان
    • آموزش
    • امور دانشجویی و فرهنگی
    • بین‌ الملل
    • پژوهش
    • کتابخانه
    • مرکز فناوری اطلاعات
  • اساتید
    • آموزش
    • امور فرهنگی
    • بین الملل
    • پژوهش
    • کتابخانه
    • مرکز فناوری اطلاعات
  • اخبار
    • اخبار دانشکده
    • دوشنبه‌های پژوهش
    • دوشنبه های ژاپن شناسی
    • خبرنامه
  • اطلاعیه
    • اطلاعیه های دانشکده
    • آموزش
  • گروه های آموزشی
    • مطالعات غرب آسیا و آفریقا
    • مطالعات جنوب و شرق آسيا و اقيانوسيه
    • مطالعات اروپا
    • مطالعات آمریکا
    • مطالعات ایران و جهان
  • درباره دانشکده
    • تاریخچه دانشکده
    • ریاست
    • معاونت ها
    • اعضای هیئت علمی
      • اعضای پیوسته گروه های آموزشی
      • اعضای وابسته گروه های آموزشی
    • کارکنان
    • تفاهمنامه‌ها
    • تماس با ما
0
EN

گردش کار انجام دفاعیات به‌صورت مجازی

29 تیر 1399
ارسال شده توسط مدیر سایت
آموزش
264 بازدید

1. دریافت فرم گزارش جلسه با اساتید راهنما و مشاور از طریق سایت دانشکده (حداقل سه گزارش با هر یک از اساتید راهنما و مشاور باید تکمیل، امضا و ارسال شود.)
الف) تکمیل فرم،
ب) امضای دانشجو،
ج) امضای اساتید راهنما و مشاور
د) ارسال آن به کارشناس مربوط از طریق رایانامه.
(مسئول رشته‌های مطالعات هند، ژاپن، عراق، مصر و فلسطین) سرکار خانم سلگی، رایانامه: ssolgi@ut.ac.ir
(مسئول رشته‌های مطالعات آمریکای شمالی، لاتین، ایران و روسیه) سرکار خانم شیخایی، رایانامه:sheykhaee@ut.ac.ir
(مسئول رشته‌های مطالعات بریتانیا، فرانسه، آلمان، جنوب آفریقا) جناب آقای عسگری، رایانامه: shasgari@ut.ac.ir
2. بررسی رایانامة ارسالی و سایر مدارک لازم جهت انجام دفاع توسط کارشناس مربوط طی یک روز کاری و اعلام نتیجه از طریق همان رایانامه به دانشجو.
الف) در صورت تأیید، فرم اعلام کفایت از طریق همان رایانامه به دانشجو ارسال خواهد شد.
ب) در صورت عدم تأیید، مدارک دارای نقص به دانشجو جهت پیگیری و رفع نقص اعلام خواهد شد.
3. تکمیل فرم اعلام کفایت:
الف) تکمیل و امضای قسمت دانشجو توسط ایشان
ب) تکمیل و امضای قسمت آموزش مورد نیاز نیست
ج) تکمیل قسمت استاد راهنما و امضا توسط ایشان
د) تکمیل قسمت مدیر گروه و امضا توسط ایشان
ﻫ) تکمیل اطلاعات مربوط به اساتید راهنما، مشاور و داوران در قسمت انتهایی فرم، دانشگاه محل اشتغال و مرتبة علمی اساتید (امضای اساتید در این قسمت الزامی نیست) و درج تاریخ پیشنهادی انجام دفاع (تاریخ مذکور باید 10 روز کاری پس از ثبت درخواست دفاع در سامانة جامع آموزشی باشد)
4. ثبت درخواست دفاع توسط دانشجو در سامانة جامع آموزش و بارگذاری مدارک لازم.
5. بررسی درخواست دفاع و مدارک ارسالی در سامانة جامع آموزش و نیز تاریخ دفاع توسط کارشناس مربوط
الف) در صورت نقص، دانشجو باید مدارک را مجدداً تکمیل و ارسال نماید و یا تاریخ دفاع را تغییر دهد.
ب) در صورت عدم نقص و تأیید تاریخ دفاع، فرم تعهدنامه از طرف کارشناس از طریق رایانامه به دانشجو ارسال می‌شود.
6. دانشجو فرم تعهدنامه را تکمیل و به‌همراه فرم تکمیل‌شده آفیش اطلاع‌رسانی از طریق همان رایانامه به کارشناس ارسال می‌نماید.
7. ارسال فرم آفیش اطلاع‌رسانی دفاع توسط کارشناس آموزش به مسئول روابط عمومی دانشکده (سرکار خانم جلال‌زاده) و مسئول انفورماتیک دانشکده (سرکار خانم شفیعی).
8. اعلام مسئول انفورماتیک دانشکده از طریق رایانامه به دانشجو جهت انجام هماهنگی‌های لازم
9. حضور استاد راهنما، مشاور و داوران (داخلی و خارجی) در زمان برگزاری دفاع الزامی است. ارتباط میان اساتید و دانشجویان باید به‌صورت تصویری و صوتی از طریق سامانة اعلام‌شده توسط مرکز الکترونیکی دانشگاه برقرار باشد و تمامی نرم‌افزارهای مورد نیاز نیز در رایانة اساتید و دانشجویان باید از قبل وجود داشته باشد. (انجام دفاع از طریق تلفن همراه و یا استفاده از سایر شبکه‌های مجازی نظیر Skype و WhatsApp از سوی دانشجو و اساتید به‌هیچ عنوان میسر نیست.).
10. اساتید محترم راهنما، مشاور و داوران در صورت تمایل می‌توانند در روز دفاع در محل دانشکده در اتاق آزمایشگاه حضور داشته و به‌همراه ناظر تحصیلات تکمیلی از امکانات دانشکده جهت انجام دفاع به‌صورت مجازی استفاده کنند.
11. در صورت نداشتن امکانات جهت برگزاری دفاع به‌صورت مجازی، برگزاری دفاع به‌صورت حضوری با رعایت فاصلة اجتماعی و بدون حضور سایر مدعوین نیز میسر است.

راهنمای نرم افزار برای دقاع مجازی

موفق باشید

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

اطلاعیه دانشکده مطالعات جهان

اطلاعیه نودانشجویان ورودی سال 1403-1402

اطلاعیه دانشکده مطالعات جهان

اطلاعيه ثبت نام پذيرفته شدگان استعداد درخشان مقطع ارشد سال تحصيلی1403-1402

اطلاعیه دانشکده مطالعات جهان

اطلاعيه ثبت نام پذيرفته شدگان ارشد آزمون سراسری سال تحصيلي ١٤۰3-۱۴۰2

اطلاعیه دانشکده مطالعات جهان

اطلاعيه ثبت نام پذيرفته شدگان آزمون دكتری تخصصی سال تحصيلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

اطلاعیه دانشکده مطالعات جهان

اطلاعيه تمديد مهلت انتخاب واحد نيمسال اول سال تحصيلي ۱۴۰۳-۱۴۰۲

اطلاعیه دانشکده مطالعات جهان

ارتقا سامانه آموزشی دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو
جستجو برای:
نوشته های تازه
  • مصاحبة دکتری رشته‌های دانشکدة مطالعات جهان در 1403
  • حضور هیئتی از ترکیه در دانشکدة مطالعات جهان
  • دیدار دیپلمات سفارت بلغارستان با دکتر هادی برهانی
  • دکتر روح‌اله حسینی معاون آموزشی برتر در یازدهمین جشنوارة آموزش دانشگاه تهران
  • معرفی کتاب: نظریه و روش زنجیره‌ای در جریان پژوهی
همکاران

دانشگاه بهشتی

دانشگاه تهران

 

تهران، خیابان کارگر شمالی، پردیس شمالی دانشگاه تهران
ورودی غربی دانشکده مطالعات جهان

۸۸۰۱۱۶۵۶

fws@ut.ac.ir

▫ اطلاعیه‌های آموزش

▫ تماس با ما

▫ اخبار

▫ مقالات علمی

▫ آموزش

▫ دستاوردها

▫ شبکه دانشگاه تهران

▫ پایگاه خبری تحلیلی

کلیه حقوق متعلق به دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران می باشد. (دارالفنون)

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت