راهنمای نرم افزار برای دفاع مجازی
31 تیر 1400
ارسال شده توسط مدیر سایت
246 بازدید
- نصب نرمافزارها و افزونههای لازم برای ورود به اتاق دفاع مجازی
لینک نصب نرمافزارها و افزونههای لازم برای استفاده از محیط اتاق دفاع الکترونیکی
https://utec.ut.ac.ir/web/utec/101
- ورود به اتاقهای الکترونیکی دفاع دانشکده
اساتید و دانشجویان برای ورود به اتاق دفاع، نرمافزارها و افزونههای لازم را نصب کنند، سپس از طریق لینک اتاق دفاع و وارد کردن نام و نام خانوادگی خود، وارد اتاق دفاع شوند.
Room1: http://vclas9.ut.ac.ir/fws1
Room2: http://vclas9.ut.ac.ir/fws2
- فراهمکردن شرایط و امکانات زیر برای جلسة دفاع الزامی است:
- اعضای شرکتکننده در جلسة دفاع، باید از رایانه با سیستم عامل ویندوز یا مکینتاش، و اتصال اینترنت با پهنای باند کافی استفاده کنند (دستکم 512 کیلوبیت بر ثانیه برای ارسال و دستکم 300 کیلوبیت در ثانیه بهازای هر ویدئوی حاضر در جلسة مجازی برای دریافت).
- نصب دوربین (وبکم بهطور همزمان دوربین لپتاپ و وبکم یا موبایل) توسط دانشجو در وضعیتی که اتاق محل ارائه را بهطور کامل پوشش دهد.
- میکروفون رایانة دانشجو باید کیفیت کافی برای ارسال صدا داشته باشد.
- آغاز جلسة دفاع را نمایندة تحصلات تکمیلی، پس از تأیید شرایط وبکم و میکروفون اعلام میدارد.
- طبق سیاست تعیینشده در دانشکده، دانشجویان و مهمانان دیگر به تعداد 5 نفر میتوانند در جلسه شرکت کنند.
- دفاع دانشجو با استفاده از امکان بهاشتراکگذاری مستند (فایل ارائه) یا بهاشتراکگذاری صفحة رایانه بههمراه تصویر و صوت انجام میشود.
توجه: بهتر است برای پرهیز از بروز مشکلات احتمالی در نمایش فایلها در Share Document بهاشتراکگذاشتن Desktop از منوی Share My screen استفاده شود. درصورت اجرانشدنShare My screen، بهجای مرورگر فایرفاکس از مرورگر اینترنت اکسپلورر استفاده شود.
- تست ارتباط و بررسی نکات ذکرشده با راهبر انفورماتیک دانشکده، حداقل 72 ساعت قبل از تاریخ نعیینشده برای دفاع صورت پذیرد.
- طبق سیاست تعیین شده در دانشکده، اساتید راهنما، مشاور و داوران باید در جلسه امکان اشتراکگذاری تصویر خود را داشته باشند.
دیدگاهتان را بنویسید